Dag 1 en 2 - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Sandra Boes - WaarBenJij.nu Dag 1 en 2 - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Sandra Boes - WaarBenJij.nu

Dag 1 en 2

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

12 Juli 2018 | Nederland, Hoorn

Dag 1: een lange dag want we vertrokken om 12.00u van Schiphol en kwamen om 18.00u in Denver aan.

Dag 2: Om 12.30u werden we opgehaald om naar het verhuurbedrijf van de camper te gaan. Na instructies en het nodige papierwerk gingen we om 15.00u op weg. Eerst even de camper volladen met boodschappen bij de plaatselijke Walmart.
We keken onze ogen uit bij de mega grote verpakkingen (een zak M&M's van 1100 gr.). Erg gelachen maar eigenlijk diep triest.
Eerste stop Cheyenne, niet te veel kilometers om aan de camper te wennen. Evengoed was het een drukke dag door alle indrukken.

• 12 Juli 2018 - 17:33

We hebben het gelezen.
    Verwachten bij het volgende verslag minimaal 1000 woorden!!! Veel plezier nog

• 13 Juli 2018 - 09:19

Frank:

Jullie moeten er nog even inkomen als ik het zo lees. Zak M&M's 1100 gr. in principe triest inderdaad maar neem er wel eentje mee op de terugweg voor je collega's bij G&B :-)
    ondertussen zullen jullie wel gewend zijn aan alles (camper, nieuwe tijd etc). Genieten nu dus van alle mooie /opvallende dingen daar